|
|
|
|
Komentarze

|
| |
| dodaj swój komentarz
|
| |
|
|
| ;) |
Ten pan współpracował z (...) :D ;) Pyszny Kebab |
;) (2010-03-01 17:04:03) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| miał rację |
i miał rację bo kto mu zwróci za martwe gołębie |
czytelnik (2010-03-01 17:27:11) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| BANDYTA |
TO NIE CZŁOWIEK ,TAKICH LUDZI POWINNI OSTRO KARAĆ.ON CZUJE SIĘ BEZKARNY. |
(2010-03-01 17:44:06) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| oginski |
iekawe czy nasz prezydent przyznal sie, ze to nie jest palac prezydenta miasta Siedlce, tylko palac AP. heh dobra wizytowka miasta |
nan (2010-03-01 18:51:36) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| HAHA LUDZIOM SIĘ JUŻ POPRZEWRACAŁO |
W głowach. To jakaś ,żenada. Żeby człowieka wsadzać za to ,że zabił kota. Za małolata pamiętam jak babcia zabiła kurę siekierą i bez głowy latała po podwórku. I jakoś nikt z tego afery nie zrobił. TO JEST JAKAŚ ŻENADA ŻE KURĘ ŚWINIĘ KROWĘ MOŻNA ZABIĆ A KOTA ALBO PSA JUŻ NIE. No co za głupota ,ręce opadają jak widzę takie głupie prawo. |
on (2010-03-01 19:24:48) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Mistrz |
Mistrz dobrze zrobił tak dalej !!!!!!!!!!!! |
Edzio (2010-03-01 20:04:15) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| kot |
A czego ma tu żałować?! Chyba tylko gołębi. Gdzie się nie ruszyć to tylko g... na chodnikach! Kultura,cywilizacja i postęp. |
weterynarz (2010-03-01 20:14:32) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do weterynarza |
a gołębie to nie s(...), chcesz powiedzieć, że sprzątają po sobie. Jeśli chodzi o te g... na chodnikach to są głównie psy wielmożnych pań i panów, którzy się z nimi oprowadzają po mieście i osiedlach nie racząc nawet po nich sprzątnąć - wszystko jedno czy to plac zabaw, czy piaskownica. Syf, gdzie okiem nie sięgnąć. |
czytelnik (2010-03-01 21:08:01) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| kot |
to jest kocia natura ... isc do ptakow jego natura nie jest zabijanie . ja temu panu zycze koszmarow nocnych i wszystkiego co najgorsze. niech jakis kot zakradnie sie do jego domu i wydrapie mu oczy pazurami |
kot (2010-03-01 22:02:44) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do czytelnika |
masz racje "Syf, gdzie okiem nie sięgnąć.", w klatkach schodowych (...). butelki po piwie na kazdym skwerku, puszki wszedzie , opakowania po batonach, chipsach, papiery , bilety, paragony, reklamowki foliowe, opakowania i torby , kubki po mcdonaldzie wzdluz całej obwodnicy siedlec, pety, nie wiem o czym zapomniałem, ale ten syf sie nie rozkłada a (...) po psie bardzo szybko, a jak jeszcze ktos na bucie rozniesie to jeszcze szybciej, i jedno najwazniejsze , dopoki (...) nie bedą ludzi sprzatajacych po własnym psie wytykac palcami to nie dziw sie ze tak jest. sam po swoim sprzatam zawsze, i jak kiedys podszedł do mnie gosc i powiedział ze chyba (...), odpowiedz była prosta" jak ci nie przeszkadza syf to prosze zabrac to (...) do domu" poszedłem dalej wreczając panu woreczek. |
czytnik (2010-03-01 22:06:12) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Głupio zrobił |
że się przyznał. Pamiętajcie! nigdy do niczego się nie przyznawajcie! Złapią Was za rękę - mówcie, że to nie Wasza ręka! |
D. (2010-03-01 22:23:43) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| heh |
siersciuchow to pelno wszedzie |
maciek (2010-03-01 22:25:06) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| asa |
Dajcie spokój, widać, ze biedny, prosty chłop. Cywilizacja, moralność nie wszedzie jest, |
asa (2010-03-01 22:39:02) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| . |
Chory kraj. Za co mu niby grozi 1 rok pozbawienia wolnosci? Znecal sie nad tym kotem czy tez jednym sprawnym ruchem skrocil jego zywot? |
. (2010-03-01 23:18:31) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Mistrz |
Po prostu wspaniale, pan (jeśli można się do tego osobnika tak odnosić) stwierdził że zrobił by to jeszcze raz tylko dlaczego ma zasłonięte oczy jak jest taki mocny to mógłby pokazać swoja twarz a co do gołębnika to to że kot tam wszedł świadczy o tym że właściciel nie zabezpieczył dostatecznie dobrze swoich gołębi - jeśli tak bardzo zżył się z tymi wstrętnymi, brudnymi ptakami to możne je trzymać w domu albo uniemożliwić jakimkolwiek zwierzętom wchodzenie na jego podwórko. A teraz apel do rolników działkowców itd. Jeśli tylko zobaczycie gołębia wydziobującego to co właśnie zasialiście nie wahajcie się użyć jakiegokolwiek narzędzia do unicestwienia go bo przecież zagraża waszym uprawom i macie prawo go zabić (według rozumowania oprawcy kota). Bo przecież łatwiej zabić niż czepiać siatki odstraszające itp. Apeluję o odrobinę rozsądku i jeśli jakiś kot rzeczywiście atakuje gołębnik to powinno skłonić właściciela do lepszego zabezpieczenia gołębnika a nie polowania na koty przy pomocy siekiery. |
manieQ (2010-03-01 23:21:23) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| PISAĆ KAŻDY MOŻE |
Każdy pisze to co mu ślina na jęzor przyniesie , ale nikt nie wie i nie zna prawa i nie zna wartości człowieka czy zabicie zwierzęcia to źle czy dobrze , zwierze też istota mniej rozumna od człowieka i żyć też chce , ale czy gołomb czy mysz albo inne zwierze nie chce żyć , to co ma powiedzić świnia , albo drub co jest chowany na fermach jak by mógł mówić to by powiedział co sądzi o ludziach i warunkach w jakich jest chowany , więc nie pisz jeden z drugim głupot ,że facet winny albo życzysz mu tego albo jeszcze gożej zobacz sam na siebie i powiedz co ty zrobiłeś ile myszy zabiłeś albo innych istot . Rozumiem i sam lubie koty i psy ,ale do pewnego stopnia i uważam , że wszystko ma pewne granice kot i gołomb też . Dajcie faciowi spokój bo ten kot nie jest wart tego zachodu . LUDZIE LUDZIOM NIE TAKI LOS ZGOTOWALI I CO POD ŚCIENE Z NIMI TERAZ LUDZIE PRZEZ LUDZI ZĄ TRAKTOWANI JAK BYDŁO CZY TEGO NIE WIDZICIE ps: zapytajcie tych co żyja co jedli w obozach to wam cos powiedzą naten temat |
EGO (2010-03-02 00:33:42) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do Ego |
Ego brawa za "gołomb" - stad już niedaleko do "głąb" :) |
anty_debil@o2.pl (2010-03-02 07:03:00) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Świat na głowie stanął. |
Albo raczej nasza Polska. A jak latem zabije muche lub komara to też mnie zamkną ? A jak zabije samochodem psa to też do paki ? A jak zatłuke kijem szczura to co wtedy ? Nie popieram tego co zrobił ten człowiek bo mógł to załatwić inaczej bez zabijania ale żeby za kota do aresztu zamykać ? Co za po.. kraj. |
siedlczanin (2010-03-02 07:19:12) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| ;/ |
I Dobrze mu tak! Niech siedzi i z 5 lat! chce żeby żyly jego (...) gołębie to i niech da żyć niczego winnym kotom. I niech sie nauczy zamykac golebnik, jak nie chce miec nieproszonych gości!!!!!!! |
(2010-03-02 07:29:28) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| ... |
Ja tez dla tego czlowieka nie zycze najlepiej - i rok, to za malo... Jak ten kot zjadlby mu golebia, to co by sie stalo??? Swiat by sie zawalil??? Nie potrafi zabezpieczyc tych golebi, ale zabic zwierze, za instynkt, z jakim jest urodzone, to to akurat potrafi... Niech (...) w tym wiezieniu.... A wszyscy WY, ktorzy opowiadacie sie za slusznascia czynu tego pana, wspolczujecie mu - wstydzcie sie!!! Gdzie jest wasza moralnosc?? |
Wiola (2010-03-02 09:21:31) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Stary (...) |
Co za Stary (...) i tez bym powiedziała, że szkoda zużytej (...) |
ela (2010-03-02 09:32:29) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| dajcie mi siekiere |
pajac... jak tak mozna ... sama bym jemu uciela lape banda lobuzow |
utne jemu reke (2010-03-02 10:04:17) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| :( |
szkoda kota ... ale również i gołębi ... za które jeszcze hodowcy musza zapłacić !!! |
xx (2010-03-02 10:07:01) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| wakacje w więzieniu |
"I Dobrze mu tak! Niech siedzi i z 5 lat!" To mu zafunduj te wczasy w więzieniu jak Cię na to stać! Sprzątać po swoich pupilach! |
weterynarz (2010-03-02 10:09:29) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| o |
Debil jakis, ja bym mu lapy siekiera poobcinal... |
o (2010-03-02 10:14:54) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| chinczyk |
chinczyki zaibijają koty i je jedzą i nic im nie robią i psy też zabijają |
. (2010-03-02 10:25:13) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| paranoja |
wszystko zaczyna coraz bardziej przypominać jakiś chory, postawiony na głowie świat |
jt (2010-03-02 15:27:57) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Do weterynarz |
Są ludzie, którzy po swoich zwierzętach sprzątają, widziałam na własne oczy... A ciekawe czy on sprzątał odchody po swoich gołębiach... Tych które non stop zasr***ją samochody, parapety, ławki i chodniki. Aż żyg...ać się chce.. |
(2010-03-02 16:23:04) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do wiola |
jestes (...) ze brak slow, otoz odpowiem ci na pytanie co by sie stalo gdyby mu ten kot zjadl chocby jednego golebia.....stracil by bardzo duzo kasy, czy ty (...) masz pojecie ile kosztuja golebie np. rasowe??? to sa rzedy tysiecy, mial calkowita racje zeby tego (...) zabic.a co do sprawy poruszanej przez innych, zabijac swinie, krowe czy kure to mozna a kota juz nie, a czym on sie rozni od tych zwierzat? umie mowic nie wiem moze latwiej go wytresowac a moze lubimy koty ze wzgledu na futerko? dla mnie sprawa jest jasna zwierze to zwierze czy kto czy swinia, karanie jest bezsensem niech sie lepiej wezmna za prawdziwe problemy a nie glupoty |
mala (2010-03-02 18:31:57) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Do Ciebie... |
A niech sprzątają... po wronach władze też niech sprzątają. Zwierzęce gów.. walają się po mieście, a rów "śmierdziuch" przeszkadza.
Jak się sprzątać nie chce, to pampersy zakładać! |
weterynarz (2010-03-02 20:19:44) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do mala |
"odpowiem ci na pytanie, co by sie stalo, gdyby mu ten kot zjadl chocby jednego golebia...stracilby bardzo duzo kasy, czy ty (...) masz pojecie, ile kosztuja golebie np. rasowe??? to sa rzedy tysiecy" - co za błyskotliwe rozumowanie. To tak, jakbyś chciał nam powiedzieć, że książe ma prawo do życia, bo jest księciem, a żebraka można bez skrupułów zabić, bo jest tylko żebrakiem. I do pozostałych stroskanych losem skazanego - weźmy wszyscy siekiery i wybijmy wszystko, co się rusza, zaczniemy od kotów, skończymy na ludziach. Po to mamy ustanowione prawo, żebyśmy nie musieli obawiać się właśnie takiej patologii. Zabijanie zwierząt w celach konsumpcyjnych jest dla mnie zupełnie czymś innym niż zabijanie w złości i furii (a w szczególności większych zwierząt). Przykro mi, jeśli ktoś tego nie rozumie i nie potrafi wyciągnąć odpowiednich wniosków. I na koniec do pana czytnika, cyt. "ale ten syf sie nie rozkłada a (...) po psie bardzo szybko, a jak jeszcze ktos na bucie rozniesie to jeszcze szybciej" - tylko szanowny panie, tu nie chodzi tylko i wyłącznie o porządek otoczenia, ale również o roznoszone przez psy pasożyty, na które narażone są nasze dzieci, więc wielki ukłon dla wszystkich właścicieli psów, sprzątających po swoich pupilach, bo psów jest coraz więcej na naszych osiedlach. Obraz dużej ilości psów na małych obszarach skupiskowych jest najlepiej widoczny właśnie teraz, kiedy znika śnieg. Nie powiem, jak to wszystko wygląda i życzę wszystkim, by nie musieli tego czyśćić z butów. Myślę, że dla pana czytnika też nie byłoby to przyjemnością. Zgadzam się również, że o czystość musimy dbać wszyscy, dlatego segreguję śmieci i uczę, by moje dzieci wyrzucały papierki do kosza, a nie na trawnik. |
czytelnik (2010-03-02 21:34:17) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| BOŻE!!! |
DZIŚ KOT, JUTRO DZIECKO!!! (...)...!!! |
ELA (2010-03-02 21:39:25) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do eli |
masz bujna wyobraznie, myslisz, ze jak zabil kota, to jutro zabije czlowieka, a co powiesz na temat ludzi, ktorzy zajmuja sie ubojem krow i swin? oni nie zabija??:DD jestescie smieszni!!! ludzie, nie ma co tu dywagowac, sprawa w ogole nie powinna trafic do gazety, pewnie nawet nie macie pojecia, ile takich spraw nie wyszlo na swiatlo dzienne, facet sie wkurzyl, bo widac konkretnie narobil mu szkod ten kotek, a moze i nie pierwszy raz tego nie wiecie, jak jecie kotleciki i inne potrawki, to jest dobrze, ale jak kotka zabij, to juz nie! zwierze to zwierze, jedno ladniejsze i milutkie, drugie brune i smierdzi, tym sie kierujecie?? bo tak zostalo przyjete?? czas moze zmienic podejscie i nie robic za takich wrazliwych, ja sama nie zabilambym tego kota, ale w tym momencie popieram tego kolesia - mial racje! nikt mu nie zwroci kasy za martwe golebie |
mala (2010-03-02 22:00:13) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Do mala |
Nie wiem jakie Ty masz rozumowanie,bo wg.mnie -jest pewna grupa zwierzat,ktore sa chowane i stworzone po to by potem je przetwarzac na rozne wyroby.A poza tym,swinia nie jest zaliczna do grupy drapieznikow,ani krowa ani kura.Zastanow sie co piszesz...Naprawde myslisz,ze ten golebiarz mial rasowe golebie?? Gdyby je mial,to pewnie pilnowalby by byly dobrze zabezpieczone,ale najwyrazniej to byly zwykle zawszone golebie.Podpisuje sie dwoma rekami pod komentarzem-manieq.Przeczytaj go sobie uwaznie,i pomysl,czy masz racje... |
wiola (2010-03-02 22:34:37) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| wiolu... |
oczywiscie ze nie wiem czy byly rasowe tez mysle ze nie ale napewno byly troche warte, i dlaczego wlasciciel na swojej posesji musi robic dla nich schron? niech wlasciciele kotow sobie ich pilnuja a nie chodza jak przybledy wszedzie. a to ze w polsce akurat jada sie swinie a kota nie to jest tylko kwestia wyboru iles tam lat wstecz jak nasi przodkowie zastanawiali sie co by tu zjesc zeby cala rodzina byla zadowolona kota wyeliminowali bo nie mial duzo miesa natomiast swinia byla dobrym pomyslem, dlatego tez w np. chinach gdzie jest bardzo duzy przyrost naturalny tam dla wszystkich swinki nie starczylo to dlatego jedza tez koty, psy. moze to smieszna historia ale prawdziwa, i oto dlaczego w polsce nie je sie kotow bo nigdy nie bylo takiej potrzeby i takiego glodu w polsce zeby jesc mniejsze zwierzeta ktore nie byly potrzebne, w pozniejszym czasie zaczeto udomawiac i dlatego jak nazwalas "pewna grupe zwierzat" sie je a pewna nie, to tylko dlatego ze takie jest przyzywczajenie! zwierze to zwierze, a jak nosicie fajne czapki z norek lub z lasicy i innych małych ładnych i z futerkiem zwierzatek nie znam sie jakie tam sie przerabia na futra i czapki, to dobrze bo to nie wy zabiliscie a nosci mozna, jestem bardzo ciekawa co wy byscie zrobili gdyby taki kot nagminnie atakowal golebie i znajdowal rozne sposoby(nie zapominajcie ze kotki sa sprytne i wszedzie wejda,) usmiercal golebie to kazdy by sie wkurzyl, ja bym go pewnie nie zabila siekiera ale zlapala i uspala u weterynarza, a jak sie wlasciciel by zglosil to on by placil za szkody, albo by sie pozegnal z kotem. a ty czytelniku nie dopasowuj sobie moich slow i nie wyrywaj ich z kontekstu, bo wcale nie stwierdzilam ze jak to ty mi przypisales ze rasowy golab ma prawo do zycia a dachowiec nie, nie o to chodzilo, golab jak widzisz nie zabil innego zwierzecia a ten kot ile golebie w tym golebniku zjadl na obiad? nie ma sie co zalowac jakiegos kota... o co tyle szumu, nikt codziennie ich nie zabija, raz sie wkurzyl widocznie mial bardzo duzy powod i tyle. |
mala (2010-03-03 07:35:58) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Bandyta |
Moim zdaniem, kto potrafi tak skrzywdzić bezbronne (w stosunku do człowieka) zwierzę może mieć problemy psychiczne i może w przyszłości nie zapanować nad własnymi emocjami i "w amoku" skrzywdzić człowieka - nie chodzi mi o morderstwo, ale np. o okaleczenie!!! |
karolina (2010-03-03 13:42:32) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do mala |
A czy gołębi ludzie nie jedzą? Kot jest drapieżcą i taka jego natura, że musi polować na inne zwierzęta, tym bardziej, gdy jest dziki. Zwierzę nie rozumie, że zjada czyjąś własność i nie jest to jego wina, że takim stworzyła go natura. To tylko jego strata, że jest zwykłym dachowcem, a nie rasowym kotem z rodowodem i właścicielem - wtedy sprawa wyglądałaby inaczej. Stąd moje porównanie do księcia i żebraka. Zwracam uwagę, że nie tylko gołębie są rasowe. Rasowe koty i psy też kosztują krocie. A jeśli chodzi o Twoje stwierdzenie: "masz bujna wyobraznie, myslisz, ze jak zabil kota, to jutro zabije czlowieka, a co powiesz na temat ludzi, ktorzy zajmuja sie ubojem krow i swin? oni nie zabija??:DD jestescie smieszni!!". Otóż całkiem niedawno rozmawiałem ze znajomym, który tam pracuje (zakłady Łmeat) i muszę Ci powiedzieć, że ubojem nie zajmują się na okrągło ci sami ludzie, są oni często wymieniani i poddawani różnym testom. W ubojni każdy pracuje bardzo krótko, właśnie z takich powodów, o których pisze karolina: "może mieć problemy psychiczne i może w przyszłości nie zapanować nad własnymi emocjami i "w amoku" skrzywdzić człowieka". A wracając do tematu - dodam, że w krajach wysoko rozwiniętych prawo jest dużo bardziej surowe (a przede wszystkim egzekwowane) a sankcje bardziej dolegliwe jeśli chodzi o zabijanie, męczenie czy zaniedbywanie zwierząt. U nas to i tak nikt się tym nie zajmuje i nie niewiele osób chce sobie zaprzątać tym głowę, czego przykładem jest nawet twoja wypowiedź - "...sprawa w ogole nie powinna trafic do gazety, pewnie nawet nie macie pojecia, ile takich spraw nie wyszlo na swiatlo dzienne". Mimo to są ludzie, którym los zwierząt nie jest obojętny i chwała im za to. |
czytelnik (2010-03-03 18:31:02) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| ... |
a czy ja napisalam, ze golebi ludzi nie jedza? nic takiego nie napisalam, wrecz przeciwnie, wyrazilam, ze gdyby ludzie musieli, jedliby wszystko, co sie rusza, jak w Chinach, na szczescie nie ma takiej potrzeby, przestan cytowac moje slowa i wyrywac je z kontekstu, ela stwierdzila, ze jesli zabil kota, to jutro moze to byc dziecko, ty masz kolege w zakladach, a ja znam wielu ludzi, ktorzy pracuja przy zabijaniu zwierzat, bo nie daleko mnie jest ubojnia i pracuja tam wiele lat, zaden z nich nie stosuje przemocy w rodzinie i nigdy nikogo nie pobil, ani nie zabijal innych zwierzat w swoim domu i dlatego uwazam, ze ela przesadza, mowiac, ze jak zabil kota, to i po czlowieka siegnie, wiec to, ze ktos raz zabil kota, nie decyduje o nim, ze jest jakims psycholem o morderca, facet nie zrobil tego, bo mial ochote, tylko powod - walczyc o swoje golebie, i przestancie przyrownywac, ze jak zabil kota, to nie wiadmo, kto to juz jest, widzisz ja jestem zdania, ze on nie powinien siedziec, bo czemu to mialabym mu fundowac pobyt w wiezieniu z moich podatkow za glupiego kota? sklanialabym sie ku wiezieniu, gdyby maltretowal go lub znecal sie nad nim dlugo, to nie byloby normalne czerpiac z tego przyjemnosc, w ogole nie rozumiesz, o czym probuje tu powiedziec, tylko wyrywasz slowa i chyba dlatego. trudno szkoda moich slow. |
mala (2010-03-03 19:48:16) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do mala |
Ktos najwyrazniej nieprzepada za zwierzętami!!;/ |
ktoś (2010-03-03 20:52:12) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| w odpowiedzi pani mala |
Wybacz, ale rzeczywiście ciężko Cię zrozumieć. Zeby już nie cytować - porównaj swoją wypowiedź z (2010-03-02 22:00:13) z ostatnią wypowiedzią z (2010-03-03 19:48:16). Dla mnie jest tam wiele sprzeczności, ale nie chce mi się już polemizować na ten temat. Powtórzę - kot nie rozumie, że jego pokarm może być czyjąś własnością w odróżnieniu do jego zabójcy, który wydawałoby się jest istotą rozumną. Nie sądzisz, że to trochę prymitywne działanie. Są bardziej humanitarne sposoby pozbycia się nieprosznego zwierzaka. Raczej nie polecam weterynarza (jak pisałaś), bo mało który uśpi kota bez konkretnego powodu i odpowiedniego wynagrodzenia. Jeśli kot jest bezdomnym intruzem, zawsze można go umieścić w schronisku bez zobowiązań, a nie ciach siekierą. W koncu żyjemy w cywilizowanym kraju, dążącym do poziomu krajów rozwiniętych (a tam zwierzęta mają swoje prawa), a nie w epoce brązu czy kamienia łupanego, kiedy to biegaliśmy za zwierzyną z prymitywnymi siekierkami. Te czasy mamy już dawno za sobą, choć niektórym chyba się mocno utrwaliły. Sory, ale ja mam trochę inny pogląd na tą sprawę niż ty. |
czytelnik (2010-03-03 22:27:45) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| mala... |
masz racje niech sie wezma za prawdziwe problemy a nie za glupoty, czemu mamy placic za jego wiezienie za kota, majac na karku problem przeludnienia cel. jesli go uwiezimy to wszyscy straca: panstwo nie dostanie od niego podatku jesli nie bedzie przez rok pracowal, my musimy z naszych podatkow wylozyc kase na niego, a jego rodzina tez pewnie poniesie jakies straty materialne. wiezienie nie jest dobrym rozwiazaniem, ale wiekszosc to by wszystkich pokolei wsadzala za kraty. lepiej by mu wyszla taka kara i nam wszystkim jak sprzatanie miast lub inne prace na rzecz spoleczenstwa, zeby on zrobil coz pozytecznego dla nas, a nie zebymy my mu wakacje fundowali |
tkl (2010-03-04 11:25:40) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Kotów się nie zabija siekierą. |
Koty topi się w stawie. |
Statler (2010-03-04 11:46:29) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| kot |
to jest zły człowiek ja nie mam kota ani psa ale taki co zabija zwierzęta to nie jest przy zdrowych zmysłach on jest gorszy jak zwierze bo zwierze poluje jak chce jeść a ten pan jest mordercą i takiego trzeba karać jak za zbrodnie zwyrodnialec przecież mógł go odgonić a nie zabijać . |
kaja (2010-03-05 09:30:55) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| ... |
ha ha odgonic:D gwarantuje ci ze napewno by juz nie przyszedl;D |
... (2010-03-05 10:23:07) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| w (...) wam się poprzewracało |
ale macie problem, jest wykroczenie - powinna być kara, koniec, kropka. a to, że karą jest więzienie, to jest błąd. zgadzam się z wypowiedzią poprzednika, że powinien odpracować X godzin dla miasta, sprzątać kupy, odśnieżać (pięknie sypie za oknem), zamiatać uliccee itp. tu jest problem. koniec przekazu |
Rafał (2010-03-05 12:27:04) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Do czytelnik |
Uważaj czlowieku co mówisz, gdyby to był Twój kot to może inaczej byś gadał. Niestety coraz więcej na świecie takich socjopatów, którzy zabijają zwierzęta, bo im do gołębników wchodzą. Żal mi cię! |
Kwiacianna (2010-03-05 15:28:20) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Kiedy słyszę lub/i widzę takich (...) jak on... |
... to im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta. Zaczynam żałować, że w Polsce skończył się komunizm. Będąc lokalnym prominentem PZPR szybko nauczyłbym tego (...) szacunku do zwierząt. Dla przykładu. Do wszystkich, którzy bronią bohatera tego reportażu: czy zastanowiliście się choć przez chwilę, co by się stało z nami, gdyby najniższe ogniwo łańcucha pokarmowego nagle zniknęło z powierzchni Ziemi? Zapewne niejeden niepoprawny marzyciel odpowiedziałby mi, że zanim przyszłaby kolej na człowieka, znajdzie się miejsce we wszechświecie dla niego, choćby na innej planecie. A czy przeszło Wam przez myśl co by się stało, gdyby przyroda zbuntowała się przeciwko najwyższemu ogniwie łańcucha pokarmowego (czyt. człowiekowi) i doprowadziła do całkowitej zagłady ludzkości? Z pewnością nikomu, zwłaszcza tym, którzy usprawiedliwiają bestialskie zachowanie tego (...). Otóż chciałbym zakomunikować wszem wobec, że gdyby nagle ludzkość wyginęła, istoty znajdujące się w niższej hierarchii ewolucyjnej nawet by tego nie zauważyły! Wszelkie zaś pomniki postawione przez człowieka na cześć tych, którzy zginęli z ręki innego człowieka służyłyby jako schronienie dla istot z najniższego ogniwa łańcucha pokarmowego! Czy Wam się to podoba czy nie, ale każdy przyrodnik Wam to powie. Jaki jest zatem sens wykorzystywania „swojego stanowiska” w kontakcie z naturą? Dla mnie osobiście ten człowiek – jeśli można go jeszcze tak nazwać – zasługuje na najwyższe potępienie, choćby dlatego, iż koty nie są w jadłospisie cywilizowanego człowieka. Niech przysłuży temu fakt zbojkotowania menu przez reprezentantów Francji podczas rozgrywanych Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Korei i Japonii w renomowanej restauracji Seulu. Federacja piłkarska Francji musiała wykupić wszystkie zwierzęta przeznaczone na świeży ubój po rygorem rezygnacji udziału zawodników w tej imprezie. Tą postawą Ci ludzie już na wstępie zyskali miano zwycięscy. No bo jak można zjeść kotlet z czegoś co 5 minut wcześniej błaga Cię o litość oczami pełnymi łez? Problem nie polega na rozróżnianiu, która rasa przeznaczona jest do uboju, a która nie. Problem polega na najbardziej humanitarnym pozbawieniu życia zwierzęcia, jeśli stanowi to konieczność uzyskania z niego pokarmu dla członków naszej rodziny. Nie dla masy ludzi. Uśmiercenie kota przez tego człowieka świadczy tylko o jego upośledzeniu emocjonalnym. Równie dobrze na miejscu kota mógł być inny człowiek, przepędzający gołębie. Mam nadzieję, że spotka go adekwatna kara do jego czynu i że dzięki temu może się opamięta. Pozdrawiam. |
Siedlczanin (2010-03-06 05:26:14) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Zrobiliście z igły widły. |
Głupota ludzka nie zna granic. Czepiacie się głupiego kota, który gołębiarzowi zdziesiątkował stado. Każdy z nas na jego miejscu zrobiłby tak samo. Zajmijcie się lepiej biedakami, którzy nie mają dachu nad głową i nie mają co do garnka włożyć. A najlepiej przestępcami, którzy chodzą po naszych ulicach. Młodzieży wymyślcie miejsca pracy, żeby nie myślała o głupotach. Jak wam nie wstyd zajmować się takimi głupotami. Jak chcesz trzymać psa albo kota, to trzymaj w domu i po nim sprzątaj, bo się nie daje spacerować po parku i ulicach. |
Gołębiarz (2010-03-06 16:47:08) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Wolnośc kotku w swoim domku |
Kotów nie zabija się siekierką ,kotu (...) byłoby bardziej humanitarnie i na pewno (...) .Nie miał by facet problemów z policją i ze zdechłym kotem. |
Koteczek (2010-03-06 18:36:55) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Eh |
A dlaczego miałby żałować gołębi??! ;( Mógł tego kota pogonić a nie zabić ;( Meee! aż się zapłakałem! POWINIEN DOŻYWOCIE DOSTAĆ!! A jak kot był głodny i jadł gołębie to mógł mu dać trochę jeść bo pewnie był głodny ludzie to bez SERCA!! DOŻYWOCIE!!!! |
eh (2010-03-06 21:05:28) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Zgadzam się... |
Tak, właśnie dożywocie. Jest nawet chętny pan "eh" do utrzymywania. Kiedy tylko pan gołębiarz będzie głodny pan eh go nakarmi a kiedy pan gołębiarz będzie psocił pan eh da mu po pupce...
koniec bredni na ten temat |
mocarz (2010-03-07 19:05:37) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| :) |
Koty lepiej się topi niz zabija, np.: w Muchawce (worek kamien) i po kłopocie. |
Ania (2010-03-08 16:57:50) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| ;) |
gołebie to sliczne ptaki, jeden je lubi, a drugi nie. zrobił to, co chcial zrobic. jak ktos przejedzie kota na drodze, to sie nikt nie martwi |
spoko typ (2010-03-08 21:34:24) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
|
"Tygodnik Siedlecki" nie odpowiada za treść opinii zamieszczanych przez internautów. Wypowiedzi naruszające zasady współżycia społecznego albo będące w sprzeczności z obowiązującym prawem - zostaną wyeliminowane. Autorzy komentarzy naruszających dobra osobiste innych osób mogą być pociągnięci do odpowiedzialności cywilnej lub karnej. |
|
|
|
|