|
|
|
|
Komentarze

|
| |
| dodaj swój komentarz
|
| |
|
|
| Sąd sądem, a sprwiedliwość musi byc po ich stronie |
Pani Czesławo, niech się pani nie poddaje. To tylko chyba Sąd w Łukowie mógł wydać taki wyrok. Myślę, że sąd wyższej instancji uchyli te krzywdzące panią wyroki w całości, a jak nie, to zostaje jeszcze rewizja nadzwyczajna i Strasburg. Powodzenia! |
Łukowianka (2010-02-05 23:33:34) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Zgadzam się |
Zgadzam się, taki wyrok może zapaść tylko w Łukowie. Trzeba się odwołać w wyższej instancji. Wiadomo dlaczego... Ale to małe miasto, wszyscy się znają. |
Lukow (2010-02-06 00:14:45) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| więzienie |
Zgodnie z obowiązującym w Polsce kodeksem karnym mamy karę pozbawienia wolności a nie "więzienia"! |
pabloss29wlsk (2010-02-06 09:26:04) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| kpina |
Może zlikwidowac sąd w Łukowie, przeciez te wyroki to kpina. |
obywatel (2010-02-06 10:26:43) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| W Łukowie działa klika! |
Panią Czesławę znam tylko z opisów w prasie, zawsze jej współczułem i zgadzałem się z jej wywodami. Natomiast jak dowiedziałem się, z kim będzie miała do czynienia, przewidywałem jej "papierkowe przegranie" w temidzie łukowskiej. Bardzo dobrze, że się nie poddaje i dąży do sprawiedliwości. Może już czas zrobić w Łukowie roszady, tak jak np. oddelegowanie Komendanta Policji do Radzynia. Teraz kolej na prokuraturę, sądy i dyrektorów niektórych szkół. Może sprawy Łukowian powinny być rozpatrywane/sądzone w Łukowie przez sędziów, prokuratorów innych miast, aby zachować obiektywizm w ocenie? Sprawę skandalu "nauczycieli" wyrządzonych Pani Czesławę znała cała Polska, teraz wyrok z tej sprawy będzie "reklamował" nasz Gród. Czy takiej reklamy potrzebujemy? Skandal! Kto zrobi porządek? |
Ciemida (2010-02-06 11:07:36) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| hm Łuków |
W Łukowie to jedno wielkie kolesiostwo, nic dziwnego, że zwalają winę na panią. |
mala (2010-02-06 13:59:30) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Sedzia |
Ten łuków dlaczego zawsze wszystkie sprawy prowadził jeden sedzia czy w łukowie nie ma innych sedzow czy to nie jest dziwne |
Pipi (2010-02-06 15:03:26) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Tu jest Sąd a nie Sprawiedliwość |
Teraz widać dokładnie że sprawy mieszkańców Łukowa winny odbywać się np. w Lubartowie. Na tutejsze układy niema rady. Ponadto sędziowie sami nie powinni brać sprawy jeśli widzą, że nie będą w niej obiektywni.A tak swoją drogą, jak Pani Czesława mogła inaczej udowodnić tzw. mobing, co miała podać świadków, jak tam oprócz kilku cwanych z układami pań pozostali to tchórze, tak tak teraz na was kolej. |
Obserwator (2010-02-06 16:25:03) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Sprawiedliwość zwycięży |
To prawda Pani Czesławo, niech się Pani nie poddaje. Nadużycie uprawnień z art. 231 Kk przez byłego wójta i obecnego wójta gminy [...] na tak duże kwoty, prokuratura w Łukowie, mając dowody z prowadzonej kontroli przez Urząd Wojewódzki w Lublinie, umarza śledztwo i wcale się nie dziwię, że tak postąpiono w Pani przypadku. Trzeba mieć układy. |
Czytelnik (2010-02-06 16:37:32) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Prawo nie dla wszystkich |
Nauczycielkę ukarano, a dlaczego nikogo nie zainteresuje fakt, że nasz wójt z Wojcieszkowa ukrył w oświadczeniu majątkowym z 2004 r., że osoba Mu najbliższa kupiła w przetargu bazę GS w Wojcieszkowie? Pouczony został, że musi podać prawdę, no i co z tego. Cieszymy się, że nauczycielka pójdzie do więzienia... Prawo nie dla każdego? |
Wojcieszkowianka (2010-02-06 17:53:03) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| To jest POlska |
Tu nie ma się racji to jest PO lska, tu liczą się znajomości :). |
:) (2010-02-06 19:32:10) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Ze Spychowa, czy z Łukowa? |
Do tej pory wydawało mi się, że najsłynniejszym z Jurandów był Jurand ze Spychowa, ale zanosi się na to, że Jurand z Łukowa go przebije. A tak a propos, to szkoda, że pan sędzia nie nakazał jeszcze pani Czesi włożyć wora pokutnego oraz stać przed szkoła nr 5, popijając nalewki ze szkolnego wyszynku. Tak na marginesie, to pani mecenas z Lubartowa niezłą (...) na tym interesie, a na pań nieszczęście, to mają tak charakterystyczne głosy, że nie potrzeba specjalistów, aby je odróżnić. |
zniesmaczony, nie nalewkami (2010-02-06 22:11:34) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Są i sprawiedliwi |
Myślę, że jak się pani odwoła, to znajda się sędziowie, którzy orzekną sprawiedliwy wyrok, a na pewno mamy w naszym kraju i takich. |
Prawda (2010-02-07 14:06:00) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Jaki sprawiedliwy? |
Sąd sądem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie - jak u Kargula i Pawlaka. Taki jest komentarz "Prawdy" do tej sprawy. |
xyz (2010-02-07 14:57:19) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Skandal!!! |
Gdzie sprawiedliwość??? Co to za wyrok??? |
abc (2010-02-07 18:32:23) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Oczywiste |
Przeczuwałam, że to się tak skończy. Te baby to na uszach staną, poruszą niebo i ziemię, swoje znajomości i pozycje mężów oby tylko się zemścić. |
łukowianka (2010-02-07 23:41:45) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| jak lawa |
Drżyjcie nauczyciele. Ten "cudowny" Łuków rozlewa się jak lawa na inne szkoły. Zaraz będzie w mediach głośno o kolejnej aferze w szkole na terenie jednej z gmin z udziałem pani z Łukowa. Skąd tam tyle "takich" ludzi? |
wiem (2010-02-08 00:01:25) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| pycha |
Najgorzej jak wyjdzie się z dziada na pana, a prawdziwej wiedzy i kultury jest zero.Kochane panie, nie szata zdobi człowieka. |
elf (2010-02-08 09:16:35) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| tchórzostwo innych |
Podziwiam odwagę pani Czesławy. Takie sytuacje są w wielu szkołach, wyścig szczurów, układziki z dyrekcją i mobbing. Najgorsze jest to ,że wiele osób jest po stronie poszkodowanej ale boi się wychylić nosa w obronie jej - bo narażą się elicie - takie właśnie zgrane jest środowisko nauczycielskie. |
belfer (2010-02-08 11:01:35) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Komentarze mówią same za siebie! |
A czy dyrektor tej sławnej na całą Polskę szkoły został zwolniony?Jeśli nie to bardzo mnie to dziwi, bo sam powinien(jeśli ma odrobinę honoru) zrezygnować-choćby dlatego, że w szkole działa "druga" władza, a co za tym idzie -dyr. nie cieszy się autorytetem, no i miał miejsce handel alkoholem, do tego bez polskich znaków akcyzy(czy skarbówkę to nie zainteresowało?)...no i pewnie połączony z degustacją. Czy nauczycielki biorące w tym udział zostały ukarane? Ach, polski zaścianek. Nie komentuję już faktu procedur sądowych...ręce opadają. To chyba gorzej niż w PRL-u, tam można było przynajmniej poskarżyć się I sekretarzowi:) W Polsce nic się nie zmieniło!Najgorsza jest mentalność miasteczkowych "elyt" czy raczej pseudoelit! |
realista (2010-02-08 11:20:35) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| "elyty" |
Jak prześledzic tych"pokrzywdzonych" przez panią Cz.W., to wszyscy mają "dobre zaplecze" obrońców, mogą robic co chcą i korona z głowy im nie spadnie.Szara nauczycielka nie ma szans na to, że robiła wszystko zgodnie z prawem."ELYTY" górą. |
z boku (2010-02-08 18:20:58) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| sama sobie winna |
Wszystko zaczęło się od tego, że były dyrek, postąpił zgodnie z przepisami prawa, odmawiając pani Czesi podpisania jakiegoś papierka. Później pani Czesia zaczęła się mścić: podsłuchiwała, skarżyła, donosiła. Teraz zgodnie z przepisami prawa pani Czesia ma wyroki. Sama sobie winna. |
inna n-lka (2010-02-08 19:23:05) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| gwoli ścisłości |
Ta "szara nauczycielka" nie wszystko jednak robiła zgodnie z prawem. |
z boku 2 (2010-02-08 19:43:49) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Inna nauczycielka i inne ploty |
Inna Nauczycielko! Jak nie wiesz co i jak było, to nie zabieraj głosu publicznie, bo bajdurzysz. A wypadałoby wiedzieć, skoro jest się nauczycielką i w całym kraju szum o Łukowie był wielki z powodu kilku afer w "Piątce". Sięgnij do archiwaliów w necie, a dowiesz się, że wszystko zaczęło się nie od durnego papierka, którego były dyrektor nie chciał podpisać, tylko od wysłania, niezgodnie z prawem, pani Czesławy do pracy w przedszkolu, do czego ona nie ma odpowiednich kwalifikacji. I pani Czesława wniosła sprawę do sądu, po czym ją wygrała. Wróciła do szkoły, gdzie zaczęły się szykany, bo "zabrała" godziny innym paniusiom. Od tego się zaczęło, a później poszło już jak lawina. Obie strony nie przebierały w środkach. Ale to nie pani Czesława zaczęła tę durna wojnę. Kobieta się broni jak umie. I trzeba powiedzieć, że robi to dobrze i ma odwagę stawić czoła złu, a nie chować się po kątach i siać ploty. |
Zuza (2010-02-08 21:22:11) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| zgadzam się z "belfrem" |
Masz zupełną rację. To straszne co dzieje się w szkołach. Odebrać władzę nad szkołami samorządom, przekazać ministerstwu i życie zacznie wracać do normy. Jeśli w dalszym ciągu o wartości nauczyciela będą decydować ludzie "wybrani", którzy w dzieciństwie nie bardzo się ze szkołą "przyjaźnili" to będzie tylko gorzej. |
też belfer (2010-02-08 22:32:42) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| też belfer ma rację |
nie ma takiej drugiej grupy zawodowej jak nauczyciele, tzn. tak niezgranej. W kupie trzymają się lekarze, sędziowie, księża, nawet panie w ZUS-ie. Dlatego nauczycieli każdy rząd wy**** |
niestety (2010-02-08 23:00:48) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do befra |
a powiedz mi, czym się różnią ci z ministerstwa od tych z samorządu - ja raczej nie widzę większej różnicy |
czytelnik (2010-02-08 23:12:00) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do czytelnika |
Różnica jest zasadnicza. Nie znają się osobiście. Rzadziej będą miały wpływ układy kolesiowskie. Tu na dole każdy jest czyjąś żoną, zięciem, kumplem, kontrkandydatem w wyborach itd. Może być totalnym głąbem który skończyl liceum dla dorosłych z wynikiem miernym, wystarczy, że zapisze się na płatne studia jest sąsiadem wójta i już uczy angielskiego. |
też belfer (2010-02-09 08:05:17) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| układy |
Gratulując odwagi i samozaparcia Pani Czesławie chcę ją pocieszyć,że być może idzie ku lepszemu.Lublin opornie ale jednak zaczyna rozbijać te kolesiowskie układy-komendant policji moim zdaniem powinien jednak być przeniesiony do województwa mazowieckiego a tam szybko by został szarakiem.Była szansa dla całego powiatu,cóż włodarze wybrali Lublin i dlatego dalej tkwimy w zaścianku.Pani Czesławo wytrwania w walce jestem całym sercem z Panią. |
andy (2010-02-09 09:55:25) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| koneksje |
A w innej sławnej szkole udało się pozbyć pana dyrektora,który myślał,że będzie nim na zawsze.Niestety był to jaskrawy przykład już przytaczany w komentarzach tzn.teść.teściowa,zięć,bratowa itd.... |
internauta (2010-02-09 17:49:59) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Mówcie powoli i wyraźnie to się lepiej nagra |
Wszystkim "obrońcom" Pani Czesławy, życzę takich samych jak ona kolegów i koleżanek w ich miejscu pracy. |
Hunter (2010-02-10 11:33:08) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Tak wojt Wojcieszkowa znany jest z.... |
Tak masz rację ten" nasz" wojt z Wojcieszkowa to b. duży (...) i (...)..Baze GS-kupił za póldarmo(25tys.) i teraz wielki hodowca koni.Teren byl pod konserwatorem, a jemu dali pozwolenie na budowe w pare miesiecy.Natomiast spichlerz zabytkowy rozebral bez pozwolenia nocą.Stajnię zabytkowa tez chce rozebrac,gdzie mozna by zrobic muzeum .Zupełny brak rozumu i logiki,ale dla siebie to wie jak (...) i osiągnąc korzyści.Pewnie jeszczce za te (...) i nabijanie ludzi w trąbe odpowie ,ale ktos musi sie za to wziąc.Klika w Wojcieszkowie trzyma sie,ale do czasu. |
wojcieszkowianin (2010-02-10 13:10:10) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| I znow przekręci.... |
Rzeczywiście sprawdzaliśmy ,nic nie napisał o kupnie przez rodzine "rancza" po GS w oświadczeniu na koniec kadencji 2002-2006..Chyba mu nie wypadalo ,z powodu tak raząco niskiej ceny i po cichu w niby przetargu bez innych oferentow.Teraz tylko trzeba czekać kiedy wykupi Ośrodek Zdrowia.Juz podobno urobil swoją rade i czai sie z (...).Do tercetu podobno wzieli lekarza.Znowu (...) ludzi.Ale ten narod wojcieszkowski glupi!!!!! |
bystrzak (2010-02-10 13:22:47) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| do hunter |
Nie broń tych co głośno krzyczą i po trupach idą do celu. Przyznasz że, do chwili gdy nie naraziła się pewnym osobom, była dobra a w momencie gdy zaczęła walczyć o swoje to już zła. Sposoby, jakie stosowały te nauczycielki by dokuczyć koleżance dyskwalifikują je by pełnić misję nauczyciela i wychowywać młode pokolenia. |
belfer (2010-02-10 19:46:30) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Myślę, że ostania wypowiedź Belfra... |
... Zawiera wiele prawdy. Rzeczywiście zachowanie koleżanek p. Czesławy dyskwalifikuje je jako nauczycielki. Drogie panie, należy głowę posypać popiołem i nie jątrzyć dalej. Gdybyście się przyznały od razu - byłybyście wielkie, a tak jest mnóstwo smrodu, a głupawe wymówki i szukanie winy w ofierze tylko was pogrąża. |
ObserwatoR (2010-02-11 00:13:05) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| głosss |
cóż za reprezentatywna grupa 30 obrońców, a weźcie tą panią do swojego grona i hołubcie - ,,z cenzurą" -bezpieczniej?, zabawniej?- a może pozazdrościliście??? |
mi (2010-02-11 23:03:36) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| jak zwykle |
Powodzenia Pani Czesławo. Życzę siły i zdrowia w tej walce. Bo teraz niestety tak jest że o sprawiedliwość trudno. Wygrywa pieniądz, władza i znajomości. |
kola (2010-02-12 07:35:34) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Ma rację kola |
Wójt Gminy Krzywda Jerzy Kędra dopuścił się *** jako były wice starosta Powiatu łuków, mając***prokura umorzyła śledztwo , nawet o tym nie che pisać tygodnik siedlecki. Układy , pieniądze i władza daje możliwość zatuszowania i umorzenia sprawy, takich układów nie ma osoba uczciwa i poszkodowana musi sama walczyć o sprawiedliwość , powodzenia Pani Czesławo . |
obywatel 2 (2010-02-12 11:36:43) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Skandaliczny wyrok |
To jest właśnie Polska powiatowa i podlaska - układy, kolesiostwo, kuzynostwo za grosz bezstronności i honoru. Niech Pani apeluje, potem ewentualnie kasacja i Strasburg, a w międzyczasie na przykład Ekspres Reporterów, program Elżbiety Jaworowicz, Transparency International. Takie kliki trzeba rozbijać, to rak demokracji i szkoda, że sąd to wspiera, a nie staje po stronie pokrzywdzonego. Nie warto głosować na władzę i radnych, którzy nic nie zrobili, by pomóc krzywdzonej nauczycielce. |
xyz (2010-02-14 01:58:53) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| ObserwateR ma rację |
Trzeba mieć gest, żeby się przyznać i przeprosić - potrafią to zrobić ludzie z klasą, ale nie te panie. Gdyby panie tak wysoko się nie nosiły i nie miały się za gwiazdy Łukowa to sprawę załatwiłyby po cichu osobiście z Cz.W., wszystko można załatwić tylko trzeba mieć dobre chęci i wykazać się chęcią porozumienia, by dalej tego już nie ciągnąć. To, że liczą się z wami w Łukowie, to zawdzięczacie wyłącznie swoim mężom. A co wy zrobiłyście i do czego doszłyście, by wasi mężowie byli z was dumni? Zróbcie sobie rachunek sumienia i zastanówcie się nad swoim postępowaniem. Same sobie robicie rozgłos. Oskarżając kobietę, chcecie koniecznie udowodnić, że to wy jesteście kryształowe. Uderzcie się w pierś, czy jesteście bez winy i może pora przyznać się do swoich błędów. |
czytelnik (2010-02-14 14:39:00) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| Sąd pod.. sąd |
Dla nich uderzenie w piersi to za malo bo moga posluzyć byc moze do ciekawszych zabaw. Te panie powinno sie wycwiczyć po (...) to moze by cos do nich dotarlo.Przynoszą wstyd tylko swoim męzom,bo jeden z nich juz "emigruje" z Łukowa do Radzynia.Widac tylko Sad nie potrafi odróznic co jest prawda a co fałszem i podła grą. |
b.ławnik (2010-02-14 19:57:14) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
| SKANDALICZNY WYROK |
Masz rację ,,XYZ'', jest to skandaliczny wyrok. Zkazali kobietę za podsłuchiwanie koleżanek. Wyrok jest stanowczo za surowy, bo jak to się ma do przestępstwa, popełnionego poprzez jazdę po pijanemu przez prezesa ZNP, pana Adama S. Ten facet wymigał się w sądzie łukowskim od wyroku. Sąd warunkowo zawiesił postępowanie karne wobec oskarżonego na lat dwa. Czysta kpina. Temu nauczycielowi nawet nie spadł włos z głowy i żeby było śmieszniej, to on ma czelność kandydować na prezesa ZNP na następną kadencje 2010-2014. Totalny brak honoru i poczucia jakiejkolwiek godności. I zeby było śmieszniej, jest to wszystko w majestacie prawa. Taki jest łukowski Sąd BRAWO. Widać są równi i równiejsi. |
ELF (2010-03-09 16:38:31) |
zgłoś naruszenie regulaminu
|
|
|
"Tygodnik Siedlecki" nie odpowiada za treść opinii zamieszczanych przez internautów. Wypowiedzi naruszające zasady współżycia społecznego albo będące w sprzeczności z obowiązującym prawem - zostaną wyeliminowane. Autorzy komentarzy naruszających dobra osobiste innych osób mogą być pociągnięci do odpowiedzialności cywilnej lub karnej. |
|
|
|
|